LA JÚLIA , LA POESIA, ELS JOCS FLORALS I UNA IMATGE DIVERTIDA



No és cap novetat que l'INSTITUT DE FLIX participi en  concursos literaris, però sí que és una molt bona notícia que aquest curs la Júlia Fernández Bagés, alumna de 2n d'ESO, hagi quedat  guanyadora de la  Final  Territorial  a les Terres de l'Ebre dels VIII Jocs Florals Escolars i finalista a la Final Nacional.
Aquest és el seu preciós poema.
Felicitats, Júlia!
             
                             ET MIRO I EM PERDO
                                  JÚLIA FERNÁNDEZ BAGÉS
Et miro i em perdo.
Et miro i em perdo,
tan senzill com perdre's en la llum de la lluna
que brilla tot i estar envoltada de foscor.
Et miro i em perdo,
em perdo entre totes les paraules
que mai t'he arribat a dir.
Et miro i em perdo,
perdo  la grisor que m'envolta i em trobo somiant en tardes d'hivern al teu costat.
Et miro i em perdo,
em perdo en aquell vers d'una cançó
que em recorda a tu.
Et miro i em perdo,
en el record d'aquell dia d'estiu.
Al mar, absorta en l'olor del mar i la teva veu.
Et miro i em perdo,
perdo el sentit,
la noció del temps,
la percepció de la realitat.
Et miro i em perdo,
pensant en tu, en totes les hores,
setmanes i mesos que t'he estat i estaré pensant-te.
Quedant-me en l'intent de dir-t'ho tot.
Et miro i em perdo
en un futur que m'imagino al teu costat sense importar quan,
ni com
ni a on
mentre sigui amb tu.
Et miro per a intentar-te conèixer més bé cada dia.
Cada racó de tu,
tot allò que t'agrada,
poder estimar cada defecte teu.
Et miro
i desitjo ser imperfectament perfecta al teu costat,
que siguis feliç
tot i que no sigui amb mi.

 

Et miro  i em trobo.